Monday, December 16, 2013

PART 3 (Switzerland): Europe Vacation 2010 (London+Germany+Switzerland+Monacco+Venice+Paris)

3 June 2010 (6th day): Seawal pagi kami bergerak dari rumah Aunty Bijah untuk meneruskan perjalanan kami ke bandar Zurich, Switzerland. Tiba di Zurich dalam tengah hari. Perjalanan dari Wissembourg, France ke Zurich mengambil masa selama 3 jam.



So ni gambar sekitar Zurich City yang kami lawati sepanjang hari. Walaupun sekarang musim Summer tapi suhu di Swiss ni sangat sejuk! Danish terpaksa pakai baju berlapis-lapis dengan jump suit nya yang comel itu! Jump suit tu my mom beli di London time garage sale (seminggu sebelum kami tiba London)..tak silap 5 pound je.



sebelah tu My Sis and her hubby







So malam tu kami bergerak mencari hotel sambil menyusuri Banjaran Alps untuk menuju ke next destination...Venice...keesokan harinya.

Menunggu sementara my mom register hotel


4 June 2010 (7th day): Selepas check-out dari hotel je kami tergamam melihat kecantikan pemandangan di sekitar hotel ni. Banjaran Alps di depan mata!!






Sisa-sisa salji masih ada di atas gunung tersebut




Kami meneruskan perjalanan kami ke Italy untuk ke Venice. Tapi kami sempat berhenti untuk mengambil gambar sepanjang perjalanan kami yang perlu melalui curam-curam gunung untuk ke Italy.






So next entry pasal Venice, Italy pula ok!


No comments:

Post a Comment